Τί είναι η υπηρεσία 3D Secure

  • Οι υπηρεσίες VISA Secure & Mastercard Identity Check παρέχονται στους κατόχους καρτών VISA & Mastercard και αποτελούν απαραίτητο στάδιο κατά τη διαδικασία χρήσης της Κάρτας για αγορές μέσω διαδικτύου εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, στο πλαίσιο της υποχρέωσης των Τραπεζών για εφαρμογή Ισχυρής Ταυτοποίησης Πελάτη (Strong Customer Authentication) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές (Οδηγία ΕΕ 2015/2366 για τις υπηρεσίες πληρωμών που ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με τον Ν. 4537/2018 (ΦΕΚ Α 84/15.5.2018) και κατ’ εξουσιοδότηση του Κανονισμού 2018/389 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής). Η χρήση της Υπηρεσίας είναι δυνατή μόνο για αγορές μέσω διαδικτύου σε επιχειρήσεις που είναι πιστοποιημένες στην Υπηρεσία VISA® SECUREΤΜ & Mastercard® Identity CheckΤΜ

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία

Στο εξής, πριν από την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής σας συναλλαγής με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα  θα εμφανίζεται στην οθόνη σας ειδοποίηση με τα στοιχεία της συναλλαγής:

  • η επωνυμία του εμπόρου

  • το ποσό

  • η ημερομηνία και η ώρα της συναλλαγής

  • ο αριθμός της κάρτας σας (4 τελευταία ψηφία)

  • o αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου

Εξακρίβωση των στοιχείων σας με ισχυρή ταυτοποίηση

Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας, η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με ισχυρή ταυτοποίηση γίνεται με τη συμπλήρωση δύο κωδικών όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

  • α. ένα Κωδικό μιας Χρήσης (OTP – One Time Password), τον οποίο λαμβάνετε με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στη Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων. Τον καταχωρείτε στο αντίστοιχο πεδίο της ειδοποίησης εντός του χρονικού ορίου των τριών (3) λεπτών. Με την παρέλευση των 3 λεπτών χωρίς τη συμπλήρωση του συγκεκριμένου πεδίου ο κωδικός ακυρώνεται. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε «Επαναποστολή SMS».

  • β.  Τον προσωπικό σας Κωδικό που στην πρώτη σας συναλλαγή θα πληκτρολογήσετε τον ΑΦΜ σας .

Στη συνέχεια αφού πληκτρολογήσετε το SMS OTP και τον ΑΦΜ θα πρέπει να αλλάξετε τον προσωπικό κωδικό (static password) με κάποιον της επιλογής σας, από την σελίδα που θα εμφανίζεται αυτόματα μπροστά σας. Τον προσωπικό κωδικό που δημιουργήσατε θα χρησιμοποιείτε εφεξής για τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές.

Μετά την εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με ισχυρή ταυτοποίηση, η πληρωμή σας προωθείται για έγκριση.

Επισημαίνουμε ότι χωρίς το κινητό σας τηλέφωνο δεν θα είναι δυνατή η ολοκλήρωση της συναλλαγής σας.

Εάν για τεχνικούς λόγους αδυνατείτε να λάβετε το SMS, είτε γιατί ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου είναι λανθασμένος είτε γιατί δεν τον έχετε δηλώσει στην Τράπεζα, θα πρέπει να  επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας μας και να επικαιροποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία.

  • Με την υπηρεσία VISA Secure & Mastercard Identity Check, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με την κάρτα σας γίνονται πλέον με την εξακρίβωση της ταυτότητάς σας, εφαρμόζοντας το αναβαθμισμένο πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3DS.

    Έτσι, διασφαλίζονται οι συναλλαγές σας και μειώνεται ο κίνδυνος απάτης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές που πραγματοποιείτε με την κάρτα σας.

Χρήσιμα Έγγραφα

  • Διαβάστε τους όρους χρήσης της υπηρεσίας 3DSecure ΕΔΩ

Χρειάζεστε βοήθεια;

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για την υπηρεσία 3DSecure

Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι πλέον ακόμα πιο ασφαλείς, με την αναβαθμισμένη υπηρεσία VISA SECURE & Mastercard Identity Check (ανάλογα με το σήμα της κάρτας που είστε κάτοχος), η οποία διασφαλίζει τις συναλλαγές σας, μειώνοντας τον κίνδυνο απάτης.

Ο κωδικός μίας χρήσης, σας αποστέλλεται στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα, ώστε να σας δώσει πρόσθετη & μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές μέσω internet.

Ο προσωπικός κωδικός, προσδίδει μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές σας, μέσω Internet. Ο κωδικός αυτός είναι το ΑΦΜ που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα και στην πρώτη προσπάθεια για συναλλαγή, θα σας ζητήσει να τον αλλάξετε και πλέον να χρησιμοποιείτε το νέο προσωπικό κωδικό στις συναλλαγές σας. Αν επιθυμείτε να κρατήσετε τον ίδιο προσωπικό κωδικό, τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσετε 2 φορές το ΑΦΜ σας και τότε θα κρατήσει αυτόν σαν προσωπικό κωδικό.

Προϋπόθεση για την ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής συναλλαγής σε ένα πιστοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας με Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Ο Κωδικός αποστέλλεται στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα και στη συνέχεια θα πρέπει να τον καταχωρίσετε στην οθόνη που θα εμφανιστεί, αφού πρώτα επιβεβαιώσετε την ορθότητα των στοιχείων της συναλλαγής σας. Σε περίπτωση που δεν υφίσταται καταχωρημένο το κινητό τηλέφωνο, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο Κατάστημα της Τράπεζας.

Θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα Κατάστημα της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων για επικαιροποίηση των στοιχείων σας, σύμφωνα με τις εκάστοτε διαδικασίες της Τράπεζας, καθώς χωρίς το κινητό σας τηλέφωνο δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση της συναλλαγής.

Όχι. Στην υπηρεσία συμμετέχουν αυτόματα όλες οι κάρτες της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων εντελώς δωρεάν.

Όχι. Δεν μπορείτε να διαγράψετε την κάρτα σας από την υπηρεσία, καθώς η συμμετοχή της διασφαλίζει τις συναλλαγές σας, για την εκτέλεση των οποίων επιβάλλεται από το κανονιστικό πλαίσιο η χρήση ισχυρής ταυτοποίησης πελάτη (Strong Customer Authentication – SCA).

Τα πιστοποιημένα ηλεκτρονικά καταστήματα εμφανίζουν στην ιστοσελίδα τους το σήμα VISA SECURE ή Verified by Visa & Mastercard Identity Check ή Mastercard Secure Code.

Ναι, μπορείτε υπ’ ευθύνη σας καθώς δεν θα σας ζητήσει την ταυτοποίηση σας μέσω των κωδικών που μόνο εσείς γνωρίζετε.