27/7/2007: Παρουσίαση της Νέας Εταιρικής Ταυτότητας

 
 

Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων έλαβε χώρα στις 24 Ιουλίου 2007 στις 12:00 στο νέο Κτίριο Διοίκησης και Κεντρικού Καταστήματος της Τράπεζας από τον Πρόεδρό της κ. Μιχάλη Μαρακάκη, τον Αντιπρόεδρο κ. Γ. Ανδρουλάκη και ειδική ομάδα συμβούλων της Τράπεζας.

Η ιστορία και η πραγματικότητα «βήμα προς βήμα»

Σήμερα, συνέχισε ο κ. Μαρακάκης, είμαστε είκοσι χιλιάδες μέτοχοι που αισθανόμαστε τη χαρά της επιτυχίας αλλά και το βάρος της ευθύνης για ένα εγχείρημα που τολμήσαμε να ξεκινήσουμε πριν από 14 χρόνια και που δικαιώνεται τώρα κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών-συνεργατών μας και επαληθεύοντας την ουσία και το πνεύμα του παραδοσιακού συνθήματος «η συμμετοχή κάνει τη διαφορά».

Σήμερα όμως, επίσης, πρόσθεσε ο κ. Μαρακάκης, τη διαφορά κάνει, εκτός από τη συμμετοχή των μετόχων, των πελατών μας, των συνεργατών μας και του ανθρώπινου δυναμικού μας, η ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών μας και των προϊόντων μας. Γι’ αυτό, μη έχοντας τίποτα να ζηλέψουμε από τον ανταγωνισμό, επιχειρούμε ένα νέο ξεκίνημα για μια νέα εποχή στην οποία η Συνεταιριστική Τράπεζά μας καλείται να επιβεβαιώσει τις αξίες της, που στηρίζονται στον άνθρωπο και αποβλέπουν στην ευημερία και την προκοπή του, μέσα από την παροχή σύγχρονων δυναμικών και ευέλικτων προϊόντων και υπηρεσιών προσαρμοσμένων στις ανάγκες της επιχειρηματικότητας και τις δυνατότητες των ελεύθερων επαγγελματιών, των μικρομεσαίων αλλά και των μεγαλύτερων επιχειρηματιών, των παραγωγών του πρωτογενούς τομέα, της μεταποίησης και της εμπορίας, και βεβαίως του τουρισμού και όλων των κοινωνικών και αναπτυξιακών φορέων που συμβάλλουν στην περιφερειακή ανάπτυξη και θέλουν να δουν τον τόπο τους να κάνει πραγματικότητα τα όνειρά τους.

Κάναμε, είπε ο κ. Μαρακάκης, το πρώτο βήμα με την εδραίωσή μας στα Χανιά , την παγίωση των μεγεθών και της αποδοχής στο γενέθλιο νομό.
Κάναμε το δεύτερο βήμα επεκτείνοντας το δίκτυο των υποκαταστημάτων μας σε όλο το νησί, ώστε να βρισκόμαστε κατά το δυνατό πλησιέστερα στις αγορές και τους ανθρώπους στους οποίους απευθυνόμαστε.
Κάναμε το τρίτο βήμα αποκτώντας μια νέα σύγχρονη έδρα, το Νέο Κτίριο Διοίκησης και Κεντρικού Καταστήματος, το οποίο πλέον στεγάζει όλες τις υπηρεσίες μας και προσθέτει ένα ακόμα κόσμημα στην αρχιτεκτονική κληρονομιά της πόλης μας. Ταυτόχρονα δημιουργεί τις υποδομές μιας σύγχρονης, λειτουργικής και αναβαθμισμένης εξυπηρέτησης των πελατών και των αναγκών τους.

Τώρα κάνουμε το τέταρτο βήμα ανανεώνοντας την εταιρική μας ταυτότητα, ώστε να σηματοδοτήσουμε την προοπτική και την εικόνα μας με τρόπο αναγνωρίσιμο, σύγχρονο, λιτό και δυναμικό. Ο βηματισμός αυτός επιθυμούμε να γίνει «καλπασμός» με την επικείμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που αποφασίσαμε στην τελευταία μας Γενική Συνέλευση και προσδοκούμε να δώσει το μέτρο της εμπιστοσύνης που εμπνέει αυτή η κοινή θέληση. Η θέληση που θεωρεί τον άνθρωπο το κατεξοχήν κεφάλαιό της. Αυτό είναι, άλλωστε, και το νέο σύνθημά μας, κατέληξε ο κ. Μαρακάκης.

Η σημασιολογία του νέου Λογοτύπου

Στη συνέχεια ο επικοινωνιολόγος κ. Γ. Σεφερτζής σύμβουλος επικοινωνίας της Τράπεζας και η κ. Λ. Προέδρου της εταιρίας Brandexcel που σχεδίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα της Τράπεζας, ανέπτυξαν τους τρόπους και τη λογική με τους οποίους προσέγγισαν τόσο τους διαφημιστικούς στόχους της Τράπεζας όσο και το εταιρικό της προφίλ. Με το πράσινο της ελπίδας, της Κρήτης και της παραγωγικότητας, το πορτοκαλί της αισιοδοξίας, του φωτός και της μοντέρνας αισθητικής και το αρχίγραμμα της γενέτειρας πόλης των Χανίων να δείχνει το μέλλον διατηρώντας την παράδοσή μας στέλνουμε το μήνυμα της θέλησής μας να πάμε γρηγορότερα, ψηλότερα και δυνατότερα. Επιπλέον, η Τράπεζα χωρίς να απαρνείται τη συνεταιριστική της παράδοση προσαρμόζεται στο απελευθερωμένο πλέον πλαίσιο ανταγωνισμού προάγοντας το σύντομο και εύληπτο όνομα  Τράπεζα Χανίων.
Ήδη, από τα τέλη αυτού του μηνός αρχίζει η διαφημιστική εκστρατεία προβολής της νέας εταιρικής εικόνας και θα ακολουθήσει μετά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου η δεύτερη φάση προβολής της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της Τράπεζας.

Πρώτη Προβολή εταιρικής ταινίας

Μετά την προβολή της ολιγόλεπτης ταινίας της οποίας η παραγωγή έγινε ειδικά για την Τράπεζα, μέσα από την οποία προβάλλεται η ιστορία, η φιλοσοφία, οι αξίες και οι ευοίωνες προοπτικές της Τράπεζας η ομάδα των Συμβούλων  και ο κ. Μαρακάκης εξήγησαν τους λόγους και το νόημα των νέων σημάτων λογοτύπων και συνθημάτων με τα οποία η Τράπεζα, όπως είπε, αναβαθμίζει την εικόνα της, εκσυγχρονίζει τα σύμβολά της και εγκαινιάζει μια νέα και φιλόδοξη εποχή ανάπτυξης που, όπως τόνισε, θέλουμε να κάνει ακόμα πιο περήφανους όλες τις Χανιώτισσες και όλους τους Χανιώτες, όλες τις Κρητικές και όλους τους Κρητικούς, των οποίων τον κόπο σέβεται και τον τόπο φροντίζει από την αρχή της δημιουργίας της η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων.

Η εκδήλωση έκλεισε με ειδική παρουσίαση της εταιρίας Brandexcel και την προβολή του σχετικού διαφημιστικού σποτ και τη διανομή ενός νέου εταιρικού εντύπου.