Υποβολή Παραπόνων

 
 

Η γνώμη σας μας βοηθά να βελτιώνουμε την εξυπηρέτησή σας.

Αν κάτι σας έχει δυσαρεστήσει και θέλετε να μας υποβάλετε το παράπονό σας προχωρήστε στα επόμενα απλά βήματα:

1ο Βήμα

Αρχικά μιλήστε για το πρόβλημά σας στον υπεύθυνο του Καταστήματος που σας εξυπηρετεί.

Το προσωπικό της Τράπεζας είναι πάντα πρόθυμο να σας παρέχει τις απαιτούμενες διευκρινίσεις καθώς διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις για να λύσει τις απορίες σας και να διορθώσει τυχόν λάθη ή παραλείψεις.

2ο Βήμα

Σε περίπτωση που το αίτημά σας δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα του Καταστήματος ή που δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την απάντησή μας μπορείτε να συμπληρώσετε την «ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ» και είτε να την παραδώσετε στον υπεύθυνο του Καταστήματος ώστε να την προωθήσει στο Τμήμα Παραπόνων ή να τη στείλετε ταχυδρομικά στη διεύθυνση:

Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων
Τμήμα Παραπόνων
Ελ. Βενιζέλου 28-32
ΤΚ 731 32
Χανιά

Εναλλακτικά μπορείτε να τη συμπληρώσετε ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα της Τράπεζας. Το Τμήμα Παραπόνων θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της επιστολής σας και θα σας απαντήσει το αργότερο μέσα σε 45 ημέρες.

3ο Βήμα

Αφού λάβετε την απάντησή μας και σε περίπτωση που δν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι μπορείτε να ζητήσετε την επανεξέταση της υπόθεσής σας με έγγραφη αίτηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας. Το Διοικητικό Συμβούλιο θα επανεξετάσει με λεπτομέρεια την υπόθεσή σας και λάβετε έγγραφη απάντηση το συντομότερο δυνατό.

Απαραίτητα στοιχεία για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας σας με την Τράπεζα:

  1. Ονοματεπώνυμο
  2. Αριθμός Μέλους/Πελάτη
  3. Διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία επικοινωνήστε με ένα από τα καταστήματα του δικτύου μας.

 

 


 

Δείτε ακόμη:

Φυλλάδιο Διαδικασίας Υποβολής Παραπόνου (PDF 1,21MB)